İyi geceler kızlar pazar gününden beri karnımın sağ tarafında kasıgıma doğru hafif bir sancı girmeye başladı nefes alıp verdikçe batıyordu yemekten sonra oldu biraz fazla şişirdim kendimi o günden bu geceye kadar yine olmaya başladı şiddetli değil ama saatte baya geç oldu gitsemmi gitmesemmi kararsız kaldım apandisit olabilir mi sizce ?