Ezoli35 6ay 22 günlük arada anne diyo bazende 1 2 3 diye sayıyo tam net değil tabiki 😁 dişi 2aydır çizgi halinde bi duruyo bi çıkıyo anlamadım. altını değiştirirken poposunu kaldırıp dönüyo. ayakkarını ağzına götürüyo. ek gıdada sorun yaşamadık çok şükğr yiyo. yürüteçte istediği yöne yürüyo artık önce yan yan giderdi şimdi gel dediğimde bana dopru geliyo. yüzüstü koyunca sürünmeye çalışıyo ama yorulunca hemen sırtüstü dönüyo. beni görünce çıldorıyo kalabalıkta hep beni istiyo. aynada yaptığım değişik yüz hareketlerine çok gülüyo 😁 ve çokça öpüyo annesini 😍 yemeği beğendiği zaman ım ım ım diyerek yiyo ama beğenmezse suratı ekşiyo 😂 zorla yiyo. dans etmemize bayılıyo. oyuncaklarınu polete koyuyorum onları inceliyo. desteksiz oturabilidiği için sehpaya bant yapıltırıp bantın üstüne bi kaç eşya yapıştırıyorum kaşık kapak küçğk büyük nesne ne olursa önüne oturtuyorum onları çekmeye bayılıyo. bizden şimdilik bu kadar ☺️