ksky alttan muayne yapıyor elle ve ultrasonla dikişlere bakıyor ben temizlenmedim sorun etme bunu kendine çünkü o halinden Bi tek sen anlıyorsun bide doktorlar rahat ol ben dokunmaya çekiniyordum yani ben 2.5 ayda gittim ağdaya inan biraz olsun acıyor sonra ara ara bunu seni korkutmak için söylemiyorum sızı oluyor yani ama zamanla alışır diye düşünüyorum çok geçmiş olsun bu arada