ssydaa Merhaba iki aylık bebeğim balgamlı öksürüyor şuan doktora götürdüm prospan diye bir öksürük şurubu verdi; ancak prospektüsünde 2 yaş altı kullanılmaması gerektiği yazıyor. Bilginiz var mı?
gencmom_ ssydaa istersen ilk 2 gün yattığı odanın camını aralıklı bırak yada başına bi kaba buz koy ama balgamlı öksürükse çay kaşığın yarısı kadar verebilirsin
ilimliva ssydaa banada hep ilacları öyle veriyorlar xunku 0-6 ay diye ilaç yok ölçeğini daha dusuk tutup kullandırıyorlar kilosuna göre . Siz doktor sözünden cıkmayın sonra üzülmeyin derim
kiminoykusubu_ ssydaa Bebeklere verilen bütün ilaçlarda bu şekilde yazar. Prospan bitkisel içerikli bir öksürük şurubu. Doktorunuzun söylediği ölçüde verebilirsiniz.
Sevdasvnc Alternatif tıp diye bişey var lütfen arastırın. Ben bebeğime ve kendime hiç ilaç kullanmıyorum. Tamamen alternatif tıp.