cannog Varmı bu durumu yaşayan oynarken felan ıslanıyor hep önü normal mi sağlık ocağında ki hemşiresi gördü normal bi sorun yok dedi kelime cümle çıkartmaya kurmaya çalışıyor ondandır dedi bide hep bağırıyor birşeyler diyor oyun yapıyor gibi
Biribiri cannog salya 2 yaşına kadar normal sonrasında olmaması gerekiyor araştırın bence ama eğer konuşmaya çalışırken dilini hareketlendirirkende olabilir