birazquality tahamerve ben geçen ramazanda lohusalığım bittikten sonra tutmaya başlamıştım sütümde azalma olmamıştı ama iftardan sahura kadar bol su tüketin güzel beslenin bişey olmaz allahın izniyle
_Goktugunannesi__ HtckSym ilk 24 haftalık hamileydim tuttum doktorum dene sıkıntı olmazsa devam et demişti bi sorun olmadı sanırsam geçen ramazanda da 8 aylıktı o zaman da tutmuştum sütünde aksama olmadı ki ek gıda yiyordu zaten sadece uyurken emiyordu
_Goktugunannesi__ tahamerve geçmiş olsun canım ben hamile miydim hatırlamıyorum bile bi top vardı önümde o kadar 42+5 te doğum yaptım doktor nasıl dayandın diyor ben hocam gittiği yere kadar gitsin dedim ama tehlikeye giriyordu artık mecburi suni sancıyla doğurmuştum
tahamerve _Goktugunannesi__ erkek miydi benimde gelmedi o kadar yürüyüş yapmama rağmen acil sezeryana alındım zamanı dolmuştu
_Goktugunannesi__ tahamerve erkekti evet ilk oğlum zaten 1 ay 1 cm açılmayla gezdim egzersizler yaptım sıcak suda duşlar aldım fayda etmedi 16 saat sancı sonunda doğurdum
Duyulurum gencmom_ kefaret ödeyince sağlığınıza kavuşmadığınız sürece tutmanız gerekmiyor diye biliyordum.
Uykusuz-annee tahamerve bebeğim 5 aylık muhtemel tutamicam çünkü sütüm bı azalıp bı çoğalıyor hep dengesiz