Mellllll14 benim bebeğim 7 aylik anne sutu aliyor ama bazi zamanlarda sütüm az oluyor diye mama vereyim dedim aptamille başladık basta iciyordu sonra istemedi sma aldık ondada aynisi hipp aldım ki en iyi Mamalardan bir tanesi yine ayni durumu yaşadım biberon degistirdim yok fayda etmedi artik pes ettim anne sütünu arttırıcı seyler kullandim susn ek gıda ile besleniyorda yormuyor beni