Defneninannesi16 Kızlar yardım edın gazını alıyorum ama yınede bir saat 2 saat sonra yada anında burnunda ağzında cıkarıo çocuğa tek bakıom esım kalkmıo annemıde bugun gönderdim uykuda kusar bogulur dıye korkuorum yardım edın allah askına😭😭
Hazey Defneninannesi16 benimki de çok kusuyordu nerdeyse 1 su bardağı yastık kullanmaya başladım yatırmadan önce 5 dk dik tuttum 2 aylık şu an emzik verdim 1 haftadır hiç kusmuyor şükür
nagehanyorulmaz reflü için thickener maması var bebelacın emdikten sonra kaşıkla veriliyor kusmayı önlemek için. reflü varsa işe yarar ama başka nedeni de olabilir alerjik durumlarda da kusma oluyor diye okumuştum bence doktorunuza da sorun bu durumu
sbldmr123 Bence de sorun doktora, yan yatırın sırt üstü yatırmayın bi de emziriyorsanız thickener mantıklı sorun bence eczaneye ya da doktroa