Ayaz0608 Y şeklinde biberon ucu almışım yanlışlıkla bebeğim 3 aylık bebeğime kullansam olur mu akışkan mama için kullanılır diyo simdi biz dr browns 2. Kaderdeyiz 3 aldım onu da rahat kullanıyor bunu da kullansam bişey olur mu
ikos58 Ayaz0608 cok delıklı bıberon bebege gaz yapabılır ben de dr browns kullanıyorum 4 aylıgız ama hala 1. Kademe ıle verıyorum
Ayaz0608 ikos58 aslında gaz sorunu yapmıyor gayet iyi gidiyor ama Y olması tedirgin etti beni teşekkür ederim yorumunuz için