Kızlar hamilelikte 12 kilo aldım öyle karnım çok da yoktu aslında ama etim sıkı olduğu için göbeğim inanılmaz derecede çatladı. Resmen kırmızı kırmızı ve heryerinde var çok fazla. Bunları geçirmek için bir yöntem var mı. Çok rahatsız oluyorum görüntüden. Hadi şimdi kazakların altına saklıyorum yazın napıcam çok çirkin duruyor 😢😢