Saat 9 buçuk gibi uyuyoruz 1 gibi kalkıyor 3.00 6.00 8.00 sonra daha da uyumuyor 2 saat oyun oynayıp 10 gibi öğlen uykusuna geçiyor. Benim anladığım kadarıyla saat 9 buçukla 3 arası uykusunu tam olmuş oluyor sonra uyku süresi kısalıyor rahatsız olsam da biraz daha büyüdüğünde daha az uyanır diye umut ediyorum benim bebiş de 3 ay 20 günlük