Amineduru23 lütfen kendinizi yetersiz hissetmeyin. Her bebeğin kilo alımı, genetiği, davranışı, besin isteği farklı. Mesela benim oğlum 2 aylıkken 6350 idi ama genetik diye bişey var, eşim de ben de 4 kilo doğmuşuz. Çocuğun tombik olmaktan başka seçeneği yok😂 ben de bunu istemiyorum. Bebeğin kilolu olması sağlıklı olduğu anlamına gelmiyor, öncelikle bunu düşünün. Sağlık problemi yoksa
az veya çok kilo alımı önemsiz. Siz onun için en doğrusunu bilen ve yapan kişisiniz, biricik annesisiniz🎈