Dün öylesine kontrole gitmiştim hiç bir belirti yoktu ne kanama ne Ağrı
Doktor baktı birininkini duyduk
Digerini duyamadı durmuş dedi neden dedim cok uzuldum sasırdım
Benden kaynaklı mı dedim senden kaynaklı olsaydı diğerinde öldürürdün dedi
8 haftalıktı kızlar ikisi ayrı kesede
Kendı kendıne yok olur dedı
Kürtaj falan hiç bisey demedı
Eşimin doğum günüydü bide öğrendiğimiz gün cok kotu oldu o da veren de Rabbim alan da Rabbim öyle işte kızlar