gunesra Selam arkadaşlar, Doğumdan beri sol göğsüm hep daha büyük. 2 buçuk ay oldu ve baya fark var şu an iki göğsümün arasında 😔 Çok kötü görünüyo😭 Bu kalıcı bi durum mu acaba? Emzirme dönemi bitince de böyle kalır mı ki?🤦🏻♀️
Didem0101 gunesra 11. Aydan sesleniyorum benim de öyleydi solum daha büyüktü şimdi sütüm eskiye oranla azaldığı için normale döndü ben küçük göğüslüyülm bir sarkma olmadı biraz genişledi ama yapı olarak bir de ben çekiştirmesine müsaade etmedim mümkün oldukça memeye yakın tutup emzirdim eğer aşağı çekiyorsa memeyi ben de eğildim öyle sarkma yok şimdilik bakalım ama dola boşala sanki genişledi bir tık bolardı hissediyorum onu farkındayım
Anneumudu gunesra benim de öyle. Bazen çok takıyorum bu durumu. 5 yıldır emziriyorum o yüzden emzirme birince eski haline döner mi bilemiyorum
Orenda_ gunesra Benim gögsüm de öyle yaa normalde de sol göğsüm küçüktü zaten şimdi emzirdiğim için daha da küçük görünüyor.😏
yenianne01 gunesra malasef Anne olmak kolay değil…Hem bedeninle…Hem sağlığınla ödüyorsun Sürekli kaygılı oluyorsun hayata Gerçekten bir canlı getirmek ve Anne olmak çok zor Akıl işi değil Tüm uyku düzenini seni alt üst ediyor Amaa bir bakışı gülüşü bir öpmesi dünyaya bedel💙Boşuna Cennet Annelerin ayakları altında değil
gunesra Didem0101 Bizde çekiştirmeler başlamadı daha küçük heralde🤷🏻♀️ Bi de benim göğüslerim büyük o yüzden eski formuna dönmesini beklemiyorum ama en azından aynı boyuta gelseler😢
Tombikdonerartikcokpahali Ben de tek göğüs emziriyorum, diğeri sarkık 🥺😁 diğeri ise balon gibi udgduchuc saldık artık ya
gunesra Tombikdonerartikcokpahali ben de mecburen salcam bi süre sonra ama şimdi biraz canımı sıkıyo😓
gunesra Anneumudu Hey maşallah😅 Büyük konuşmak istemem ama ben o kadar emziremem heralde ya. Şu an bile 6 ay emse yeter diyorum ama o zaman gelince kendi kendime de bıraktıramam tabi.
Anneumudu NewMomm1 hahahahah evet😂😂😂 Emzirirken hamile kaldım emzirmeye devam ettim. İkisini bir emzirdim sonra büyüğü kestim küçükle yola devam ediyoruz Benim memeler bidaha eski haline gelmez bence😂 yakında dizlerime inecekler diye korkuyorum
Anneumudu gunesra kız bi cocugu 5 yıldır emzirmiyorum😂😂😂 emzirirken hamile kaldım emziemeye devam ettim sonra büyüğü memeden kestim küçükle devam ediyoruz. Yazar inşallah küçüğüde bıraktıracagım yetti gari😂
gmz1991 gunesra ilk bebeğimde tam iki yıl emzirdim tek göğsümü emdi. Diğerinin sütü kesilip küçüldü. Emzirme bitince tam olarak esitlenmese de dışarıdan belli olacak bi fark olmadı
gunesra gmz1991 aaa iyi o zaman inşallah benim de öyle olur. çok tuhaf işler valla😅 2,5 ay oldu hala alışamadım
Sevah gunesra ticari zekana hayran kaldım ama 😄sanayi ye ver daha fazla para kazanır. Meslekte öğrenir
gmz1991 gunesra sol daha büyük demissiniz sağda süt var mi yada daha mi az o yüzden mi küçük? Eğer öyleyse sağdan daha fazla emzirmeye çalışın süt oranı eşitlenirse belki fark olmaz. Ama takmayın kafaniza güzelce enzirin. Emzirme işi bitince baya topluyo
Sevah gunesra kalıcı değil korkma. Küçülen göğüs terbiye oldu büyük ihtimalle onu da emzirt sakın bırakma Zamanla düzeliyor. Stres yapınca. Olurdu bende ama bir süre sonra tekrar eski halime dönüyor du
gunesra Sevah ayy iyi bariii sevindimm böyle şeyler okuyunca🙏🏻 küçük göğsümü de emziriyorum bakalım nereye kadar devamm