Kızlar ilk bebeğim 5 ay 19 günlük 15 gündür geçmeyen bir öksürüğü vardı başta doktorlar ilaç vermedi 2 akşam önce acile götürdüm öksürükten katılıyor çocuk bu sefer antibiyotiğe başladık odasına buhar makinesi aldım ama öyle kötü öksürüyor ki her seferinde balgam geliyor ağzına bu sefer nefesi çeviremiyor yutup ağlıyor neler yapabilirim vikis dediler bilemedim? Başka yapabileceğim birşey var mı çok küçük daha ek gıdaya geçmedik birşey yediremiyorum uykuyu geçtim yavruma çok üzülüyorum akciğer filmi çektiler inmemiş çok şükür