Bebeğim üç buçuk aylık birkaç gündür akşamları sürekli ağlama halinde uyumuyor uyusa da ağlayarak uyanıyor hem de nasıl ağlamak. Çok hafif vücut ısısı yüksek elleri sürekli ağzında bir süredir salyası akıyor ama diş belirtisi yok ağzına baktığımda. Gazı varmış gibi sıkıyor kendini ama yok gibi de bilemedim fikri olan var mı