O kadar düzeni bozuldu ki gece 4 te yattığı bile oldu tabi hal böyle olunca gündüz de geç kalkıyordu. Doğal olarak öğle uykusuna da akşam üstü yatınca gece yine uyumuyordu. Daha yeni yeni sanki düzeliyo gibi inşallah düzelir daha da. Yalnız değilmişim demek ki. Kendimi hep bu bi süreç ve geçecek diye telkin ettim. Geçiyo çok şükür. Siz de durumlar nasıl toparladınız mı?