Kızlar merhaba 2 buçukta yaşında oğlum var boğazları şiş ve kızarık yemek yiyemiyor günlerdir ilaç olarak ne alabilirim eczaneden boğaz spreyleri filan var onlar biraz rahatlatır mı acaba yada başka bir şey önerebileceğiniz dut kaynatıyorum ıhlamur kaynatıyorum ama yanına başka ne yapabilirim öksürükte var