huysuzbalik Kızlar merhaba bebeğim 3 ay 7 günlük uyku düzenimiz iki gündür full bozuldu. Emerken uyuyan bebeğim memeyi de fazla istemiyor. Meme reddi olduğunu düşünmüyorum ama azıcık emip bırakıyor uykusundan ağlayarak uyanıyor. Pilates topunda zıplayarak uyutabiliyorum sadece ya da ayaktaykem emzirirsem emiyor. Bir anda gülerken bir anda ağlamaya başlıyor. Atak hafta hesaplamasına göre daha 4 günümüz var. Bebeğime ne olduğunu anlayamıyorum ☹️
[silindi] huysuzbalik Atak haftası bazen bi kaç gün sapmalı yaşanabiliyor. Ama emzirmeyle ilgili söylediklerinize göre meme reddi başlangıcı gibi bizde 4.ay gibi yaşadık benzerdi ilk başladığında. Her fırsatta emzirin aman diyim.
aramzamzam huysuzbalik aynı biz 3 ay 3 günlük bebeğim emmek istemiyor ayakta zıplayarak anca Bi ağlıyo Bi gülüyo sebebini bilmiyorum çözümünü bilmiyorum daha
huysuzbalik Bir de gazını bazen çok rahat çıkarırken bazen acaip ağlayarak çıkarıyor alttan. 4 mevsimi bir dakika içinde yaşıyor kızım resmen.
Gamzelim03 Atak hafta hesabını bılmıyorum ama benımde bebeğim 3 ve 4, ayda emmek istemedi ayakta ve yatakta zıplayarak emzirdim. 5 ayda gecti ama bu seferde etrafa bakıncam die emmek istemıo ama emıo 😀 gaz olabılır gaz masajı deneseniz veya gaz damlası
huysuzbalik Gamzelim03 yağlayıp gaz masajı yapıyorum. Damla olarak da sab simplex kullanıyoruz uzun süredir. Günde 4 kez 7 damla şeklinde
huysuzbalik aramzamzam ben bi anda ağlamasını gaza yoruyorum ama ilaç da kullanıyoruz 🤷🏼♀️ Çok çözümsüz kaldım bende