Ynccelikaktas ZeySa bebegim dört aylık oldu. İlk iki ay bir kilo aldı üçüncü ayında 600 Gr bu ayinin dolmasına on gün kala tarttirmistim 500 Gr almıştı. Ama ayları ilerledikçe kilo alımlarının düşmesi normal.
ZeySa Benim kızım da 3785 doğdu hastahaneden çıkarken 3500 olmuştu. 1.Ay 1500 kilo aldı bugun kontrolumuz vardı 1100 almış.Sadece anne sütüyle besleniyo.gazlı bebek oldugu ıcın kusması da oluyo o etkiliyo mu bilmiyorum🙄
Sinon 3140 doğdu 2800 e düştü 2 ay 2 günlük 5300 olmuş ama kiloya takılmayın sağlıklı olsun yavrunuz yeterli.
AselMeva 2640 doğdu kızım doğum sonrası kilo kaybetmedi hiç aldı bir aylıkken 4100 gr dı yarın tam 2 aylık oluyoruz cuma günü aşımız var kaç kilo oldu öğreneceğim ama bu ay çok almadı onun farkındayım anne sütü veriyorum arada mama veriyorum ama hergün değil
Hazel34 36+2de erken doğum yaptım 1.950 dogdu oglum dün 2 aylık olduk 4.100 gr olmuşuz sizin bebeklerinizi okudukca üzülüyorum inşallah bizde toparlanırız biran önce 😔🙏
Cennetkokulum Hazel34 üzülme canım bende 36.haftada erken doğum yaptım 1950gr doğdu10.gün kontrolde 1850gr olmuştu şimdi 81 günlük 2 ay kontrolde 4300gr dı sağlığı yerinden ve yanımda şükürler olsun üzülme hiç çabuk büyüyolar
arasmom Hazel34 bende 36da erken doğum yaptım 3.5 kilo doğdu yemediğim şey kalmamıştı kilo alsın diye 😄
seydaanur Hazel34 hiç üzülme benim kızım da 2760 dı 2.ayında 4750 olmuş bebeklerimizi başkalarıyla kıyaslamayalım maşallah iyi kilo almış sizin bebeğinizde önemli olan kilolu değil sağlıklı olması sıkmayın canınızı😘
Kbrskrert Hazel34 canim hic uzulme bebeginde zayif degil ayrica normal. bebegin saglikli olsun kilo nedir ya alir verir Allah bebegine saglik sihhat versin 😘