Kızlar bebeğim bugün 2.doz rotavirus aşısı oldu. Gündüz gayet iyiydik de 2 saattir falan aşırı huzursuzluğu başladı. Doktor ishal ve kusma yapabilir demişti hâlbuki ama ikisi de yok huzursuzluğu var ve uyumuyor. Böyle bir yan etki yaşayan oldu mu aranızda? Olduysa ne kadar sürdü bu?