Kızlar kızım uyumuyor.Bugün 1 aylık oldu.Yatağında sallıyorum durduğum an uyanıyor.Kucağımda gezdiriyorum.Ama yatağına koyduğum an hemen uyanıyor.Yani uyumak istemiyor gibi.Gözlerini açıp bana bakıyor.Sanki az önce uyumamış gibi.Şimdi bile aynı.Yalniz gece olsa neyse gündüz bile ara ara böyle oluyor.Uyuduğu an 5 dakika sonra uyanıyor.Bende hep sallayamıyorum.Dursun oynasın bari diyorum ağlıyor.Salladığım an sakinleşiyor.Aranizda bebeği böyle olan varmı?Ne zaman düzelir.3 saatden bir yediği için bazen 3 saat bile tam uyumuyor.Bir uyanıp bir bakıyor.Uyuduğu toplam 5 dakika.3 saat uyanık kalıp yemek yiyor daha sonra.Altı temiz karnı tok gazı yok neden böyle?