4ay 5 günlük olduk hala deli gibi gazımız var
aynı anda biogia sapsimlex nurves kullanıyorum banamısın demiyor emzirme önlerinde relactaz kullanıyorum. Bi ara anason çayı denedim. Çocuk geceleri hele gazdan uyuyamıyor.
önerebileceğiz başka bişey kaldı mı🤷♀️ Bu gaz kaç aylıkken geçer😭😭