Merhaba sevgili anneler, oğlum 34 haftalık doğdu prematüre olarak kabul edilmedi kuvöze girmedi. Boyu kilosu ortalaymadı minicik bir bebekti tabiki bize göre. Öğretmenim hamilelikte çalıştım doğumla beraber bıraktım oğlumla ilgilendim. Sezeryan doğumdu sütüm başlarda gelmedi, yetmeei hiçbir zaman ancak 4 aylık olmadan emmeyi de bıraktı. Hipp combiotik ile devam ettik 1 yaşında tam biberonu ve mamayı kendi istemedi. Özene bözene besledim günlük tüm menüleri özenli saatli. Nereye gitsem ne yaparsam yapayım oğlumun beslenmesine be uyku düzenine her zaman dikkat ettim. 1 yaşında dahi doktorlar maşallah boylu poslu çok kaslı güçlü bir bebek diyorlardı. Kemik suları mı dersiniz özel köy tavuğu suları etleri, her gün bir kase ev yoğurdu, fındıklı cevizli pekmezli incirli karışık meyvesi her gün mutlaka… kısaca yemedim yedirdim oğluma yönettim tüm ilgimi :)
Şimdi 18 ayımız bitiyor. Boyumuz 93 cm, kilomuz 18. Fiziksel gelişimi evimiz dubleks kendi kendine merdiven çıkıyor iniyor. Her şeyi anlıyor, konuşuyor hayvanları taklit ediyor isimlerini biliyor, çok koşturuyor müthiş hareketli bir çocuk. Kitap okuyor kendince taklit ediyor. Ancak bugün sağlık ocağından arandım hemşiremiz değerleri normal değil çok çok üstünde eğrinin dedi mutlaka bir hormon testi yaptırın dedi. Babası da ben de boylu insanlarız oğlumun hiç bir anomalisi yok ama aşırı derecede korktum. Kardeşim doktor beslenmesi fazla olsa kilo yapardı genel bir gelişimi var güzel bir gelişim ama bence bir uzmana gözük test yaptır dedi. Yarın doktora gideceğim dayanamadım var mı sizler arasında böyle bir durumla karşılaşan? Yorumlarınız nelerdir merak ediyorum..