Seyda_1996 Kızlar bebeğim 7 buçuk aylık bugün 5 defa kakasını yaptı 2 tanesi sulu diğerleri normal dişle bi bağlantısı olabilir mi acaba çünkü doktorun demesine göre diş etleri çok kabarmış diş çıkarıyor dedi zaten her şeyi ağzına atıyor huysuz ayrıca
Seyda_1996 Seyda_1996 başına gelem var mı normalde günde 2 ya da 3 defa kakasını yspsr bebeğim böyle olunca şaşırdım
alparslanozyildiz Seyda_1996 dişle alakalı olabilir diş belirtilerinde vardı benim yeğenim de de öksürük kusma vs olur keşke doktora da sorsaydın imkanın varsa sor istersen
Femme1 Seyda_1996 diş olabılır benım oğlum da sık kaka vardı salya falan her bebekte olsada benım oğlumda hıc olmadı iştahsızlık tavan yapmış durumda 7 ay 5 günlük iken dün farkettım ilk diş patlamış
Seyda_1996 alparslanozyildiz evet sorduğumda diş dedi ama sizlerin de başına geldi mi merak ettim zinco şurup verdi doktor
Seyda_1996 alparslanozyildiz çünkü ateş yok başka bi hastalık belirtisi de yok şaşırdım ilk benek olunca insan en ufak şeyden nem kapıyor
Seyda_1996 alparslanozyildiz doktorumuzun önerdiği bi diş jeli vardı hiç fayda etmedi tedagil iyi mi acaba kullansam
Seyda_1996 alparslanozyildiz bugün bi baktım damağı beyazlaşmış patlattı patlatacak ama çok mutsuz huzursuz sesi bile kısıldı çok üzülüyorum
alparslanozyildiz Seyda_1996 diş zorlu süreç Allah yardımcın olsun yardımcımız olsun bizim daha o aşamaya var ama tedirgin ediyor erkek bebekler daha zor çıkarıyor diyorlar ne kadar doğru bilmiyorum da