Maviim Bizim binamızda bu binayı yapan inşaat ustaları, oturuyorlar. Para almamış daire almışlar karşılığında müteahhitten. Müteahhitin iki akrabası da burda oturuyor.
İnşaat ustaları Maltepe’de oturuyorduk, evin sağlamlığını harcanan demiri falan görünce buraya geçtik diyor. Otopark kapısı araç girişine dar yapılmış biraz, duvardan azıcık daha kesilecek otomatik kapı takılacaktı.
O duvarı kıramadılar.
Kocaman is makinesi geldi demirleri falan kesti. Duvarda boşluk yok her yer demir dolu. O yüzden içimiz rahat bizimde. Zaten zeminde kayalık. Ama yinede korkmamak elde değil.