Sudeinci- benimde öyle Allah yardımcın olsun korkma bitecek 6. Ayda bazı bebeklerin 5 ayda bitiyor benimki de kolik özellikle gaz ve kaka yapma sıkıntısı oluyor bağırsak sistemlerinde onun için kolik bebek maması ve kolik Bebek için probiyotik kullandım mamayı bıraktım ama probiyotiğe devam ediyoruz