Benim bebeğim sürekli ağlıyor 1 dk susmaz. Ve bu yüzden sürekli sinir stres üzüntü içerisindeyim. 2 gündür göğsümün ortasına bir şey oturmuş ağrıyor nefes alamıyorum ve arada da oluyor. Birde kalbim birden hızlı atmaya başlıyor ayrıca kolumda da ağrı var 2 gündür. Bu kalp rahatsızlığı belirtisi mi sizde var mıydı doktora gitsem ilaçta veremez sanırım emziriyorum diye.