Hanımlar kızım 27 aylık. 21 aylıkken memeyi bıraktık. Ama hala tam unutabilmiş değil. Sürekli temas etmek istiyor . 2 ay sonra kardeşi doğacak. Kardeşinin meme emdiğini görünce o da emmek isterse ne yapacağım . Yani yapmam gereken sağlıklı davranış tepki nedir ? Bu durumla karşılaşan oldu mu ? Şimdiden bilmek istiyorum nasıl davranmam gerektiğini .