Kaymakamliktan çocuğun kimliği ile basvuruyosunuz. 30 ile 60 gün arasında pttden adınıza yatıyo. İkinci çocuk içinde 600 lira veriliyor birde bağlı olduğunuz belediyeden kendi kimliğinizle basvuru yaparsanız hos geldin bebek cantasi veriliyor. İçinde biberon, bez şampuan, emzik, tırnak makası, pişik kremi,yeni doğan hastane kıyafet seti, bebek günlüğü, bebek bakım çantası, sabun, bebek yağı vb şeyler var