Lily2006 Merhaba kızlar bende uykuperimden eğitim aldım kameralı olan programdan ama maalesef desteği bırakamadım oğlumla. Sonrada şehir dışına çıktık vs düzenimiz tamamen gitti. Böyle olup sonrasında yeniden başlayan oldu mu? Yardımcı olabilir misiniz
geldi Elifkurtulduuuu bebeğinizi saatlerce ağlatabilecekseniz evet tavsiye ediyorum ama sesi kısılana kadar ve kusana kadar ağlayacak ancak kusarsa müdahale etmenizi söylüyor
geldi bebeğinizi odada saatlerce ağlamaya terk etmek istiyorsanız eda ölmezden eğitim alabilirsiniz ben yapmadım dediği şeyi ama saatlerce odada yalnız bırakıp ağlatabilecekseniz yöntemi bu ve işe yarıyor yapanlarda
msb21 geldi siz deyince içim gitti.. bende arkadaşlarımda tamamen karşıyız bu uyku eğitimine ..ne zaman uykusu gelirse o zaman uyur ..bu konuda her görüşe saygım var kimisi düzgün bir program kurmak ister ama bence bütün bebekler kendi programını kuruyor zaten.. inanılmaz zor bir bebeğim var.. yanında nefes alsak uyanıyor desteği kesince uyanıyor sabaha kadar ayağımda ama sabrediyorum böyle mutlu çünkü.. bir bebeği ağlatarak uyutmayi aklım almiyor
Elifkurtulduuuu geldi uyku perim eda ölmez dimi bende ödeme yapacaktım . Ama ağlamıyor diyor 15 dk yazıyor en çok
geldi Elifkurtulduuuu evet o . belki sizin bebeğiniz ağlamaz bilemiyorum ama benim bebeğim ben yanına gidene kadar ağladı ve çok korktu yalnız kalınca
meltem12713 Ben aldım , bebeğim sayesinde emmeyi bıraktı, kendisi yemekteyiz programında daha başarılı bence ordan yürümeliydi, bu bebeklerin ahı elbet çıkar…