durukusunannesi_ benimkisi de şu şekilde
07.30 uyanış
Genelde 1. Uykusu 10.00– 10.30da oluyor 40.dk uyanıyor sonrasında ben bu süreyi 1.5 saate tamamlatiyorum ve Max 11.30 -12.00uyanmış oluyor
- Uykusu 15.30-16.00 gibi oluyor ve yine 40. Dk uyanıyor ben yine uykuya geri donduruyorum çünkü gözleri kapalı agliyor uyumak istiyor ve genelde de 1.15 dk uyuyor en geç 17.15-uyanmış oluyor
Gece uykusuna da Max 21.30 da uyumuş oluyor ama tabikide 40. Dk uyanır uykuya geri döndürüyorum sonra sabaha kadar saat başı ve her uyanmasinda meme vermiyorum emzik almadı . Mesela 10 kez uyandiysa 3-4 kezmeme veriyorum .geriye kalan uyanmalarinda uykuya ayağıma alıyorumhafif 2-3 kez sallıyorum.hemen dalıyor ama.bazen sallamiyorum bile direk ayağıma alınca uyuyor . .en kötü çok ağlarsa meme veriyorum
Ben tam olarak nerde hata yapıyorum şimdi ne yapmam lazım :( gündüzleri memede uyumuyor