ebrudefne06 Merhabalar.Bebegim 6 aylik tadimlara basladik yavas yavas yediklerini birlestirip ve cesitlendirip vermek istiyorum. Sizce öz mü alayim pekmez mi? İkisi de faydali muhakkak ama tercihiniz hangisi oldu deneyimli annelerden fikir alirsam cok mutlu olurm
beybiliko ebrudefne06 bildiğim kadarıyla pekmezler kaynatılarak özler soğuk sıkım yapılıyor, o yüzden özlerin besin değeri daha yüksek oluyor, keçiboynuzunun erken ergenliğe sebep olduğuna dair şeyler okumuştum o yüzden karadut özü kullandım ben hep
Sebusebu ebrudefne06 soul kitchen markasının soguk sıkım organik pekmezleri var. Ben 2 bebeğime de kullandım. Üzüm ve keçiboynuzu pekmezi aldım. İçeriği temiz soguk sıkım tavsiye ederim. Daha önce direk keçiboynuzu özü almıştım tadı cok sertti bu daha güzel severek tüketiyor bebeklerim
ebrudefne06 livanurvealpinannesi61 peki hangisini onerirsiniz? Keciboynozu, üzüm vs bide hangi marka :)
12-balkizim00- Biz doktora gittiğimizde vermeyin dedi sağlıklı değiller dedi bende üzüm pekmezi veriyorduk sekiz aylık bebeğim vermeyi bıraktım
ebrudefne06 12-balkizim00- yaaa, peki saglikli olan seyler neler dedi.bn de bir arastiraym. Teşekkür ederim 🌸
12-balkizim00- ebrudefne06 işte dişleri için yeşil soğanı eline verebilirsinin sonra pırasa eline verin tavuk verirseniz de hazır vermeyin normal köy tavuğu dedi
Sebusebu ebrudefne06 @1Kubrarya Üzüm pekmezini direk muhallebi yapmaya baslayınca 6 bucuk aylık gbi basladım sonra 7 aylıkken keciboynuzuna basladım