2 buçuk aylıkken meme reddi başladı ne yaptıysam oğlum tutmuyordu göğsümü mama da yemiyordu bütün mamaları denedik biberon tutmadı oğlum bi tek ayakta hopla zıpla zorla emiyordu 5 buçuk aylık olduk hala ayakta emiyor oturduğum an ağlıyor bırakıyor bence artık redden çok Ayakta emmeye alıştı bu durumu nasıl düzeltebilirim lütfen bana yardımcı olur musunnuz :((