ministavsan7 8 aylık olmak üzereyiz. D vitamini ve demir ocean kullanmaya başladık. Daha önce demir için demiron ,D vitamini pedia d kullanıyordum. Siz hangi marka ve kaçar damla kullanıyorsunuz?
Beyza- ministavsan7 ministavsan7 ocean ile başlamıştık d vitamini oğlumu çok kusturdu doktor önerisi ile wellcare d vitamini kullanmaya başladık bir fıs olarak ve tadını seviyor demir de bestiron önerdi doktorumuz onu kullanıyoruz