1223121364321 Kızlar ne yapıyorsunuz nereye görürdünüz nasıl uyaliyorsunuz. Evde misiniz hep ben daha çıkmadım evdeyim birseude yapmadım. Hava çok soğuk ee her yer hastalık diyip duruyorum evde sizler ne yaptinix🩶🩶🩶
kivircikannesi 1223121364321 Öğretmenim.Çalışınca daha iyiydi sanki 😁 Evde daha çok yoruldum. Kışın gezmeyi sevmiyoruz, yakın yerler haricinde evde takılıyoruz.
Kuzularinanasi 1223121364321 ohoo biz tatil yapip geldik bile.simdi de ufak tefek gezmeler.evde durmak daha cok yorucu ve sıkıcı.soguk diye eve kapanmayin valla hic yoksa bi cafede cay icin cocuklar da iynasin oyun yerinde 😉
1223121364321 Kuzularinanasi canım valla evdeyim 2 hafta olacak🤣🤣🤣 ha hasta olmasınlar diye diye evde konuştum