Annebiri erken canım daha 😊 bn senin telaşını anlıyorum bnde geçtim bu yollardan kaç tane post açtım böyle 🤭 kaç doktora gittim özel olsun devlet olsun her gittiğim doktor hepsi birbiriyle anlaşmış gibi ayni şeyleri söylediler tutunup kalkıyorsa siraliyorsa bi sorun yok yürür sadece cesaret gelmemiş ve zamanı gelmemiş dedi evde destekleyin dedi bnde eve geldim evde tek olduğum zamanlar oğlumun sırtını kanepeye yaslardim karşısına geçip emzigine hayir demez bagimlisi onu elime alıp gel emzigini al derdim önce mesafeyi kısa tuttum düşüp korkmasın diye baktım geliyor git gide gün gün uzattım mesafeyi her düştüğün de alkışlıyordum afferin oğluma yürüyorsun artik benim oğlum yapar yürür diyordum oda her düştüğünde alkışlar gulerdi korkmuyor du evde babası olduğu zamanlar ise onunla karşılıklı gel gel yapardık sende öyle yap eline sevdiği hayir demedi zaafi neyse onu eline al bu yöntemi deneyin ama 18. Aya kadar yolu var tabi tutunup kalkıyor sıralıyor sa bu iksii yoksa nöroloji muanesi sart zamanı geçti çünkü 13 aylik bide odadan odaya geçerken yani mesela uyutmaya mi götüreceksin kucağına alıp gitme iki elinden tutup götür 😊ben öyle yapıyordum