nilgnolcay 25 günlük kızımı ateş ve kusma sebebiyle hastaneye götürdüm idrar yolu enfeksiyonu dedi başına gelen varmı neler yaptınız?
SerraD-1823 nilgnolcay yeni doğan olduğu için küveze almışlardı benim kızımı 3 günlüktü. Antibiyotik başlicaz bir hafta dedi doktor. Küçük oldukları için evde tedavi vermiyor. Çok geçmiş olsun
miracaslanguler Benim 4aylık oğlum geçirdi idrar yolu enfeksiyonu.7günlük antibiyotik iğne oldu çok şükür geçti.