kuzey-21 Kızlar bu anne kart ne oluyor. Yani burda sürekli okuyorum. Dolmuşlar için mi kullanılıyor ücretsiz mi oluyor. Bilen aydınlatablrmi
limonzeytinmom kuzey-21 İstanbul da bende var. Metro metrobüs tramvay Marmaray Otobüs ücretsiz onları kullandım. Vapur ücretli mi bilmiyorum tam 🙄 Minibüs değil tabii.
kuzey-21 limonzeytinmom ben büyükşehirde yaşamıyorum. Küçük şehirdeyimm de buralarda da varmıdır ki. Şuann taşınacağım evim çok uzak kaldı heryere :)