Kızlar merhaba bebeğim erken doğdu kilosu da 2410 gramdı ilk aylar kilo alımı iyiydi 4 aylıkken 6200 gramdı şu an 5 aylık 6400 gram sadece 200 gram almış ben 2-3 haftadır diyet yapıyordum ama diyetisyen eşliğinde tabi emzirmeye uygun bir diyet ama o mu etkiledi bilmiyorum çok üzüldüm kilosu cok az gibi geliyor ebe de bu ayda ki bebeklere göre zayıf dedi doktor normal dedi mama vermeyin kesinlikle dedi zaten mama ve biberon da kabul etmiyor sizce çok mu zayıf diyetle mi alakalı az kilo aldı acaba çok üzüldüm bu duruma fikir almak istiyorum