Ayseediz buketzm büyük ihtimalle gaz sancısı var onun :( bizimkide şuan 2,5 aylık ilk zamanlar sürekli emiyordu ve çok kusuyordu dediğin gibi ağladığı zamanlar da oluyordu gaz ve kaka yapamama sorunu vardı bizimkinin .
ilkimnk buketzm o zaman sütünle ilgili hiçbir sorun yok demektir, yetmiyor olsa yetersiz sıvı alımından koyu ve kokulu bir çiş olurdu ☺️
FirdevsHaniminKiziKonusuyor buketzm sütün yetmiyor mama ver diyenleri dinlemeyin sakın. Doyduğu halde hala meme istiyorsa gazı vardır. Ve mutlaka reflü yatağı kullanın. Farkı göreceksiniz
buketzm FirdevsHaniminKiziKonusuyor reflü yatağı sipariş verdik bugün o ne işe yarıyor acaba? Sütüm yetiyo çok şükür emziriyorum ama gece nasıl emzircem bilmiyorum doyduğunu nasıl anlıyoruz