burilet uyurken soruyorsunuz sanırım. Ben mama veriyordum mamayı içince biraz omzumda pat pat yapıyordum ama çıkmıyordu. Sonra yana dönük bir şekilde yatırıyordum. Hareketlenmeye başlayınca hemen kaldırıp aşağıdan yukarıya pat pat yapınca çıkarıyordu