Seymatevfikk Bebeğim 6 aylık olacak yaklaşık 1 buçuk aydır verem aşısı yapılan yerde iltihaplı şişlik var bi kaç kez kabuğu soyuldu iltihap aktı hala kızarıklık geçmedi normal mi doktorluk bir şey mi
aslihaleninannesi Seymatevfikk bizimki de kaç kez kurumaya döndü yine tekrarladı derken 8. Ayın başında geçti
PembeKoala Seymatevfikk bize sağlık ocağındaki hemşire böyle olabileceğini ve normal olduğunu söylemişti
Nebicimanne Seymatevfikk gayet normalnyaraya hic dokunmayin birsey surmeyin 2 3 aya ancak iyilesmisti bizimki hala kucuk kirmizi seklinde izi var 😊