melek72 hiçbiri güzel değil bence, bende dışarı çıktığımızda bazen alıyordum ama asla yemiyordu.
Kendiniz yapabilirsiniz, çokta kolay yapmak aslında.
İstediğiniz herhangi bir meyveyi püre haline getirip bebek irmiği ile karıştırabilir veya direkt verebilirsiniz. Bebe bisküvisi tarifleri mevcut internette, onlardan yapıp onunla da karıştırabilirsiniz.
Hazır kavanozları yemeyen kızım kendi yaptıklarımı severek tüketiyordu. Ayına göre ince çekilmiş ceviz, keçiboynuzu özü vb şeyler ekliyordum üstüne.