Kızlar bebişlerinizi 11 aylık bizimki günde hangi sıklıkla beslıyorunuz. Sabah kahvaltı (bazen yumurta bazen avokado yada peynir) öğlen çorba. Koyu kıvamlı yapıyorum. 4-5 gibi yoğurt yada meyve, akşam da 8 gibi hipp marka gece maması var onu veriyorum. Gece kaşık maması veren var mı. Az mı çok mu yemek veriyorum sizce yorumlara bekliyorum