Cicekimftm Hatice_asya 5. Gün başladım. Kocaman karnım 3 günde indi. Kancalı olanlardan taktım.ameliyat yerime denk getirmeden taktım
katmerliana Hatice_asya ameliyatın ertesi gunu kullanmaya başladım canım çok faydasını gördüm özellikle hareket etme ve canının yanmasını azaltıyor ama sert korse değil yumuşak olanlardan takmalısın ve dikişlere zarar verecek şekilde sıkmamak kaydıyla
Hatice_asya Mucizebebek Peki 30 günden sonra yararını gordunuzmu ben şuan 15 günlüğüm dikisimin kenar kısmı biraz şiştiği için takmadım hala
Dorukunannesi03 Faydasini goren var mi? 1 ay 23 gün oldu bana hafif gobegim kaldi tamamen bitsin istiyorum