Ben de babası da calısıyoruz. Ancak eve ben geldiğimde üzülüyor babası gelsin istiyor. Babasını cok seviyor ama bana ben annemi sevmiyorum diyor. Gün içinde anneannesi bakıyor, anneler sevilir anne seni cok seviyor dese de ben yanlıslıkla söyledim diyip sarılıyor ama sonucta ilk gördüğünde böyle tepki veriyor