Benımde oglum 21 gunluk dılbagı var emmek ıatıyor fakat memeyı kavrayamıuor agzından cıkıyor meme cok sınırlenıyor memeyle kavga edıyor sankı 😔 kılo alamıyor yavrum hala dogum kılosunda. P.tesı cocuk cerrahına gıdıcez bakalım ne dıyecek. Insallah hemen mudahale ederler