Tarhana Kızlar bebeğim bir buçuk yaşına girecek üç gün sonra parmak ucu kadar bıngıldak açık hayla bı sorun olur mu ya aşi vaktinde sorucam ebeye de içim rahat etmedi hiç başına gelen var mı yardımcı olsanız
DZ123 Tarhana merhaba sordunuz mu acaba benim kızımda tam ,18 aylık oldu bilgildagi hala hafif açık benimde aklıma takıldı hasta oldugu için aşıya gidemedik henüz soramadim
moommyyy Tarhana merhaba. Benim bebeğim daha küçük ama doktorumuz muayene ederken bıngıldağı biraz büyük 2 yaşından sonra kapanır ama bu bir sorun teşkil etmiyor endişelenmenize gerek yok dedi. Sizde de aynı durum olabilir belki
sibbelletttoooo Tarhana benim kuzu 18 ayı doldurdu neredeyse. Bıngıldağı hala açık. Aşı yaptırırken hemşire evet açık ama hafif sert Kapanır dedi. Bu durumlar yaşanabiliyor normal fakat d vitamini ile demiri kullanıyor mu dedi. Kızım içmiyor aylardır. O yüzden geç kapanıyordur diye de belirtti.
Tarhana DZ123 sordum canımda önemli değil kapanır dedi ebe hata takip ettigim iki yaşını gecik çocuklar olmustu dedi uzman bı doktora gönderiyoruz dedi onlarda geçer kapanır diyip gonderiyo dedi