aysegulce Bebeğim 4 aylık ve devletin verdiği kan damlasını kullandık ama kabızlık yaptı bebeğime özel olan sidefer damlası aldım kullanan varmı ve kaç damla kullanıyorsunuz.
-Sweetdream- aysegulce kilosu kadar damla kullanıyorum doktorumuz öyle söylemişti 4. Ayından beri kullanıyorum bi sıkıntı yaşamadım 11 aylığız hala devam ediyoruz
mervekb aysegulce sidefer kullanıyorum aynı sizin gibi sağlık ocağının verdiği kabızlık yaptı, bunda sorun yaşamıyoruz.
aysegulce -Sweetdream- peki ilacı içirirken emzirdikten önce sonra fark etmez demi aralarind Zaman birakiyormusunuz
-Sweetdream- aysegulce her gün aynı saatte veriyorum 9 da uyanıyor emziriyorum kahvaltısını yapıyor saat 12 gibi sonra vermiş oluyorum sonra zaten uykuya geçtiği için böyle bi düzen kurdum kendime
Motherlion01 aysegulce sanırım bebeğimn kilosuna göre değişiyor biz ilk 10 damlayla başladık 11 yapabilirsin dedi doktorum 11 kullanıyorum şuan
Motherlion01 aysegulce doktorumuz günün istediğin saati verebilirsin yeni damlalar öyle değil eski damlalar gibi demişti ama ben yinede mamadan 1 saat önce vermeye gayret ediyorum genelde sabahları veriyorum
gkzehra aysegulce 4. Aydan beri doktor önerisiyle başladık bebeğim 6 kiloydu 6damlayla başlattı şuan 8damla veriyorum çünkü 8 kg. Emzirdikten önce sonra farketmez sabah uyandıktan hemen sonra veriyorum hergün. Herhangi bir problem yaşamadık kabızlık vs